Kontakt centar
Telefonski kontakt centar, prepoznavanje pozivatelja, snimanje razgovora, “ticketing” sustav…
VOIP TELEFONIJA
Agendum kontakt centar bazira se na VOIP tehnologiji – Asterisk IP PBX centrala
APLIKATIVNA PRILAGODBA
Rad kontakt centra u potpunosti prati zahtjeve i poslovne pocese korisnika
Telefonska i email komunikacija
Kontakt centar integrira više vrste komunikacija – email, telefonska i dr. a njegov rad i upravljanje podržan je preglednim dijagramima
GLAVNE FUNKCIONALNOSTI
- Neograničen broj lokala
- TDM / SIP / IAX trunkovi za povezivanje sa drugim centralama
- Govorna pošta
- Podrška za faksove – opcijski
- Govorna pošta na Email
- IVR sistem (Inteligentni sistem menija)
- Ring grupe (veći broj telefona zvoni u isto vreme dok se ne javi jedan od njih)
- Pozivi u redu (automatsko stavljanje poziva u red na čekanje ukoliko je linija zauzeta)
- Konferencijski razgovori
- Prati-me opcija (preusmjeravanje poziva na trenutnu lokaciju)
- Preusmjeravanje poziva na određene pružatelje usluga VOIP komunikacije u zavisnosti od vremena i dana
- Glazba na čekanju
- Administratorski prikaz statusa
- Alat za podešavanje mreže (Webmin, phpMyAdmin)
- Izvještaji o pozivima (izvor poziva, destinacija, vrijeme razgovora…)
- Snimanje razgovora
- Alati za dodavanje i rad sa raznim modulima sistema
- Podrška za neograničen broj ruta prema raznim pružateljima VOIP usluga
- Inteligentno rutiranje poziva
- Sistem za praćenje poziva u realnom vremenu
- Praćenje statusa sistema
- Telefonski imenik – integriran u CC aplikaciju
- Call data records (CDR)