Kontakt centar

Telefonski kontakt centar, prepoznavanje pozivatelja, snimanje razgovora, “ticketing” sustav…

VOIP TELEFONIJA

Agendum kontakt centar bazira se na VOIP tehnologiji – Asterisk IP PBX centrala

APLIKATIVNA PRILAGODBA

Rad kontakt centra u potpunosti prati zahtjeve i poslovne pocese korisnika

Telefonska i email komunikacija

Kontakt centar integrira više vrste komunikacija – email, telefonska i dr. a njegov rad i upravljanje podržan je preglednim dijagramima

GLAVNE FUNKCIONALNOSTI

  • Neograničen broj lokala
  • TDM / SIP / IAX trunkovi za povezivanje sa drugim centralama
  • Govorna pošta
  • Podrška za faksove – opcijski
  • Govorna pošta na Email
  • IVR sistem (Inteligentni sistem menija)
  • Ring grupe (veći broj telefona zvoni u isto vreme dok se ne javi jedan od njih)
  • Pozivi u redu (automatsko stavljanje poziva u red na čekanje ukoliko je linija zauzeta)
  • Konferencijski razgovori
  • Prati-me opcija (preusmjeravanje poziva na trenutnu lokaciju)
  • Preusmjeravanje poziva na određene pružatelje usluga VOIP komunikacije u zavisnosti od vremena i dana
  • Glazba na čekanju
  • Administratorski prikaz statusa
  • Alat za podešavanje mreže (Webmin, phpMyAdmin)
  • Izvještaji o pozivima (izvor poziva, destinacija, vrijeme razgovora…)
  • Snimanje razgovora
  • Alati za dodavanje i rad sa raznim modulima sistema
  • Podrška za neograničen broj ruta prema raznim pružateljima VOIP usluga
  • Inteligentno rutiranje poziva
  • Sistem za praćenje poziva u realnom vremenu
  • Praćenje statusa sistema
  • Telefonski imenik – integriran u CC aplikaciju
  • Call data records (CDR)